sex kl 04 00???

är det rimligt att spela cs flera dyngn och sen vilja ha sex kl fyra på morgonen.. nej jag vill inte.. på sommaren ska man vara ute!! hela dagarna.. hatar att sitta inne blir sjukt rastlös!

vaknade iaf kl 13 30 idag.. efter att ha vart vaken hela natten... dåligt samvete.. som faan.. sova bort en hel dag.. hemskt.. sen hamnade jag ju här... men tangentbordet va cp alla tangenter fungerade som ta bort knappar.. jag skrev ca en mening sen försvann dom sen..så arg.. jag med mitt humör kan bli de ganska lätt..

sen så blev de en fisketur utan napp.. bilder laddade jag upp.. men de gick inte att skriva.. nytt tangentbord nu *överlycklig* nej men glad iaf. nu ska jag försöka sova,, medans min älskling spelar cs.. som vanligt :P


Kommentarer
Postat av: Älsklingen

vill man ha lite umgänge vide tiden borde man få de;)

2008-06-27 @ 00:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0