gud va jag är duktig :)

hehe ;) har tränat idag och postat mitt brev.. även ätit bra trots min mens och mitt sötsug så är de ju riktigt lyckat med frukt ist för godis :)

målet med träningen är ju inte att gå ner i vikt om ni tror de...

mitt bästa bantningstips... som fick mig att rasa... jag fick halsfluss och något annat virus fick inte behålla maten på 3 dagar sen hade jag så ont att jag knappt kunde få i mig någonting.. på den veckan så gick de från 55 kg till 45...
och dom som vet hur jag ser ut så är det inget att sträva efter... men men är nu uppe på 48 kg och hoppas att de kommer komma upp i 55 igen.. där vill jag ligga i min vikt borde dock vara mera men nja.. jag är iaf nöjd då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0