skidor

har kollat på lite under dagen... men sen åkte jag till täby... så jag missade herrarnas skidskytte.. faan.. så har de inte kommit upp på svt play än och jag börjar bli trött vill ju se tävlingen :)


för göra en kopp te och få tillbaka värmen som har lämnat mig... och kanske lite mat igen... haha


ska börja träna på måndag enligt ett 90 dagarns program... och äta rätt eller vad man ska säga... jag äter ju sallad typ 4 dagar i veckan... men nu ska all pasta och sånt oxå bort... jag kommer dö... haha men ska se om jag fixar de... ska även lägga lite pengar på ett simkort så vi ska simma några dagar i veckan oxå.. som jag inte tycker är jobbigt... för att bygga upp lite ork så jag inte dödar mig med alla övningar jag ska göra... haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0