tråkigt

har riktigt tråkigt... vet inte alls vad jag ska göra :(
sitter och kikar på jobb.. men de är ju lönlöst denna månaden...i julstressen är det väl ingen som orkar ta tag i att söka folk... hoppas de blir bättre i januari... för nu vill jag verkligen jobba igen!!! ar ju drömmen att sikta på ju.. bara en fast tjänst så är jag väldigt nära den :)


inget skidskytte idag heller :( men i morgon är de ju en del iaf.. så man har något att kika på :)


inga bilder än på denna dator... men ska väl fixa de någon dag oxå.. haha
bjuder på en gammal som ligger ist ;)


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Lycka till med jobbsökandet.=) Du kanske kan höra dig för i butiker om något extra bara så här i julshoppingen? Det gjorde jag något år, ringde bara upp och hörde om det behövde någon extrapersonal till jul och fick jobb på en gång.

2009-12-04 @ 14:53:02
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0