vill ut och fota i snön

men jag kan bara inte... på tok för kallt för mina stackatrs fingrar :( helt sjukt.. skulle behöva värmedynot i mina vankar så kanske jag hade kunnat använda kameran... men men nu ligger kameran i ide för vintern.. kanske kommer fram någon dag för lite bilder men inte ute... kanske blir några fina ute bilder med den lilla rosa...men den vet jag inte riktigt vart den är... lånade ut den och tror inte dom tömt den än. så får väl den snart...


andra dagen utan tabletter... underbart.. inte sjuk än!!! lite förkyld men de räknar jag inte som sjuk... hehe ;)


igår va vi in och såg avatar... riktigt bra tyckte jag den va.. trots 2 timmar och 45 min... men helt klart värd att se :)


julen för min del är lika med inget alls... ska inte göra något.. har inte köpt några julklappar... och kommer nog inte heller få några... men men jag är nöjd iaf.. har världens bästa hos mig så varför klaga??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0