god morgon.. eller något..

sitter vid köksbordet nu och lyssnar på musik.. ska snart passera till tvn.. vet inte vad de är men någonting kanske...vi fick ju en andra plats i morse :) men de missade jag ju... sovit skit dom senaste dagarna..eller inte sovit alls sen jag satt väntsalen typ...sen dess har livet vänts upp och ner... men jag tror de blir bra nu.. åker till pappa nu.. jag har gett upp...nu tänker jag be om hjälp... jag vet att de är inte likt mig att be om hjälp.. men jag känner att de inte funkar längre.. jag kan inte må så här längre.. jag måste få må bra ett tag.. kunna äta och sova... mer begär jag inte..


nog klagat.. de finns ju dom som har de värre.. hehe tänk på barnen i afrika...de täker då inte jag göra.. men ändå.. så illa kan mitt liv inte vara... jag lever ju..och man får väl vara glad för de.. även fast jag hellre hade velat dö.. faan så enkelt allt skulle vara :)



nu blir de iaf flytt till sthlm och börja leva igen :) och sommaren nicole.. den kommer vi aldrig att glömma :)

lite av de vi ska hinna med :
*rida ( ett måste)
*festivaler
*resan genom sverige :) (oxå ett måste) några veckor och inte veta vart bussen man sitter på är på väg.. men högst upp i landet.. om vi orkar.. iaf så längst ner i landet :P
*krogen (utan 4 tröjor osv :P)
*fjällvandra
*gotland

gud va din pojkvän kommer hata mig.. haha men de är de värt..



ja vad händer mer?? inte ett skit tror jag.. ska lägga mig på soffan nu och hoppas att jag får behålla min macka... skulle verkligen behöva de :) faan nere på 43 kg nu... våg ska man inte ha hemma... börjar bli så där lagom matt i kroppen skakar som ett asplöv.... nu klagar jag igen... de va ju inge bra... finns ju dom som har riktiga problem.. hehe så mitt liv är ju undebart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0