japp då blir de plugg...

nu så jag nå mina mål :) ska bli skönt att göra lite som man vet ger mig någonting :) inte bara gå ut med hundar.. hehe


nu sitter jag hemma hos robin och lägger över mina bilder på datan.  skönt att ha dom nära.. hehe ska bränna ut dom innom snar framtid.. blev riktigt ledsen i sommras när jag kom till pappa och alla mina bilder va borta. de va från när man va 14 fram till gotland i sommras.. de kändes inge vidare,.. så nu ska jag ha bilderna på skivor iaf!!

de vi ska flytta idag ä sängen tv dvd och sen typ lite från vinden.. se hur mycket plats de finns i bilen :P


se om de blir unik i morgon eller om jag ska gå upp och lämna in mina saker för att plugga :P sen får jag ju börja göra de typ när jag vill :P sköt!! inga fasta tider eller platser.. är de kallt så kan jag vara hemma och inte behöva gå ut.. haha lat som jag är.. eller så blir de tråkgt och jag kommer sitta i sthlm och plugga til och från.. ha ha vad tror ni ??


nä nu måste jag leta reda på mina betyg och så sen börja bära lite.. inte min starka sida.. har flyttat.... håll i er nu... 23 gånger i mitt 21år långa liv.. jag kanske skulle behöva ett tryggt hem?? va tror ni??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0