stressad :(

ja på något konstigt sätt är jag sjukt stressad över onsdag.. ska först komma upp då på tisdag kväll.. sen ska jag till unik på nsdag sen på möte om att börja plugga... sen ska robin hjälpa mig att flytta de tycker jag är guligt av honom!! känns skönt att vi kan vara vänner efter så lång tid ändå.. 5 år tillsammans sen va vi ju vänner innan de :)


sen då.. torsdag.. ja kanske unik då och plugg ev.. de vet jag ju inte... sen vet jag ju inte om jag blir kvar där heller...eftersom jag ska plugga på distans så kan jag ju vara vart jag vill.. ska ta och komma underfund med vart jag ska ta vägen när pengarna rullar in varje månad :) känns ju bättre när man vet vad man kan leva av :) sen ska jag spara!!! jag ska ha en ny kamera.. och så vill jag ju ha häst i framtiden :)


idag har jag spenderat dagen i sängen.. ha ha tills vadå halv ett tror jag.. skönt :) sen åkte vi till stallet.. jag va fotograf :) blev en del bra bilder.. men dom bjuder jag på en annan gång..:)


nu ska jag ta och snacka lite med älsklingen.. hörs kanske i morgon om jag hinner skriva :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0