trötter

men sånt är väl livet... hehe iaf när man är vaken nu.. hehe


har iaf druckigt te och pratat med min pappa nu halva natten. eller nästan hela... han tyckte jag kunde följa med till gällivare nästa vecka... får se hur de bir med de... hehe hade ju passat bättre om de hade vart för en vecka sen.. hade jag ju kunnat åka med honom... men nu är de ett avslutat kapitel... tycker de är synd att man inte kan vara komipsar... men de är ju en sak man måste vara två om.. och de verkade inte bara som att de är du som inte tycker om mig... :(



sen har jag en fråga till mina läsare... finns de en knapp som stänger av känslor?? och varför gör man de liksom...dom kommer ju komma ikapp i tankarna iaf.. men men vi tjejer tycker iaf inte att de finns en sån...och jag kommer inte hata dig för att de inte funkade mellan oss.. du är ändå en av dom som vet mest om mig.. och de gör ont att mista en sån... tyvärr... jag kommer sakna dig.. din vänskap.. ditt stöd som kompis... jag har lovat att inte höra av mig och inte bry mig.. och de ska jag hålla!! jag ska ringa dig den 20 mars och då hoppas jag att du svarar.. för jag vet inte.. men jag tycker du förtjänar ett svar oavsett vad svaret blir... så svara då är du snäll...



nog om de... de är aldrig kul att mista en kompis... och jag har mist två nu på kort tid.. och klart de gör ont... hallå.. de måste man väl fatta??? iaf... jag borde ta och sova.. men jag har så jävla ont så jag kan inte sova.. och då menar jag inte i psyket... men de kanske är bra att vända dygnet nu om jag ska orka med den är veckan :P hehe... rida och dansa... jo då.. jag kommer vara lagon mör efter de...sen kommer de ju en ny vecka :P


och nicole... jag glömde ju en sak på våran lilla lista... vi ska på power big meet i sommar oxå.. hehe snygga bilar.. och förhoppningsvis ägare oxå :P jag ska hålla mitt nyårslöfte.. hehe men leka kan man ju... :P

du ska typ komma och hämta mig snart... hehe



min helg har vart katastrof...jag har fällt många tårar.. men inte för din skull.. du får ta åt dig av de lilla som rann i fredags när jag miste en vän.. de va tårar inget gråt...en dag kommer jag nog prata med dig igen... de känns så.. de känns som att om två år kanske du skickar ett hej.. för jag tror inte riktigt du har stängt av helt...någon tanke tänker du nog på mig..sen kanske de är lättare att säga att du inte känner någonting osv.. men nej... jag har trott på allt du sagt.. men inte de här...inte den här gången.. mycket pga av att du skrev en sak och sa en annan.... de fick mig att reagera kan jag säga...!! och som sagt jag kommer inte hata dig för att de inte funkade... de visste jag nog från början.. men jag chansade..och miste då en vän ist...den vännen hoppas jag att jag en dag får tillbaka...för de är den vännen jag kommer sakna!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0