trötter...

jag somnade hehe en ovanlighet när de gäller mig... iaf.. vid typ två :P vaknade kl sju.. svarade på e1 av 7 sms.. innan jag hann somna om.. hehe så skönt... jag som inte somnar om ju :P men i morse va de lätt.. hehe
eeeee nä....


ja ja iaf.. haha sov då till typ tio... jag!!?? haha helt underbart.. men nu är de fullt ös här på mina underbara syskon :)

söta när dom sover iaf :P hehe

jaja.. igår åkte jag hem från nicole... trött som faan.. men jag höll mig vaken hela tiden... visst jag snackade i mobilen typ hela vägen hem men ändå :P haha pratade men (*min* )lilla flicka oxå.. hehe.. sen när jag la på fick jag en väldigt märklig kännsla av att personen på andra sidan inte fått säga mycket mer än hej.. hehe men men bättre lycka nästa gång :P

kom och ta mig då :P

faan va kul vi hade... idag är vi ju bjudna på hemma fest... har faan saknat de... va länge sen.. men nja...känner dom inte... men någon dag ska de bli så att vi går på hemma fest.. haha eller typ bara flummar runt och träffar folk utan att gå på krogen :P men vi känner ju typ inga som vi kan festa med... och åka upp till ljusdal för de... nej du... dom är för tråkiga så blir de bara bråk... så hatar alla mig efter kvällen.. även fast jag typ knappt vart där... haha... jag och nicole ska iaf dricka så vi inte kan gå någon dag :P de behöver vi.. haha varför sa vi så?? vart kom de ifrån??? haha.. vi kommer spåra totalt om vi fortsätter så här :P

smile :)


nä nu ska jag typ ta och byta min xxxl kläder och göra mig klar... farmor kommer och sen ska jag åka till nicole... faan vad jag hatar att åka.. men men.... se vart benen bär oss ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0