jag är arg....

ja sitter på unik nu.. har känt den senase tiden att de har funkat gamska bra.. men nu har jag tappat humöret rejält!!!!!!!

för de första.. mobilen av under hela dagarna...

för de andra så vill dom ha mig till hantverkar gården.. jag VILL inte.. och då vet dom inte vad dom ska göra med mig för dom kan inge ge mig nå mer här... visst okej... jag ska iväg men faan... ja de får väl pengar nästa månad oxå.. sen då?? jag orkar inte ha 0 kr på kontot och veta att jag ska flytta... för de är faan inte gratis... så nu ska jag ringa massa samtal.. om jag nu får.. och kolla så att jag kan få börja plugga på distans.. ta studielån.. för då vet jag ju att jag har råd att äta så kan jag vara i sthlm när jag vill.. och någon annanstans om jag känner för de!!! tenta var 5 vecka... klart jag skulle klara de.....sen har jag ju fått höra idag oxå att dom kan inte skicka ut mig på praktik heller...inte mot ett företag... P.G.A. ATT DOM INTE VET OM JAG ÄR REDO FÖR DE.......man har inte högsta betyg på alla praktiker och så om man inte är redo.. faan va less jag är... skulle lätt kunna gå hem nu..!! den här dagen kommer inte ge mig någonting.. inte ett skit!!! så jävla skönt att få åka ner i morgon!!!!! vet faan inte om jag vill åka hem igen... eller hem och hem.. de har jag väl inget men hit igen då om jag säger så... nu måste jag gå ut med hundar.. jag som INTE är redo att ta ansvar....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





något bra kanske man ska ta här oxå... men nej.. just nu är faan ingenting bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0