sitter hos robin...

ja sitter hos robin nu.. har plockat ihop en del kläder... jag tycker de borde kännas vemodigt eller jobbigt.. men de gör inte de.. de känns som att de kommer bli bra ändå..jag vill ju verkligen få leva mitt liv.. få göra som jag vill och inte ha den där jag vill inte för att...



i helgen ska iaf åka ner till älsklingen :) krogen fredag och lördag :) ska bli kul gud va jag saknat dig och att få hålla handen igen :P sen blir de nog en hel del stall och häst oxå.. men de är väl de man lever för ;)


hem på tisdag.. kommer till ljusdal kl halv tio då upp och sova hos mamma sen på unik på onsdag, och flytta min säng kista och tv efter de. känns bra att få de gjort. robin hjälper mig snällt av honom.. han kanske bara vill bli av med mig :P vad vet jag... haha

jag min mobil och ett spö.. haha

sen vet jag inte alls hur mitt liv ser ut... vet inte vart jag ska bo eller vad jag ska göra... känns konstigt på något sätt men på något ännu konstigare sätt känns de bra.. jag måste våga göra något galet i mitt liv och de passar väl bra då.. vem vet jag kanske inte flyttar till sthlm heller.. har ju sökt jobb i hela sverige och utanför gränserna om jag säger så :P kanske ska våga och bara packa och åka vad tycker ni???


de va mycket kansken i de här inlägget... haha men vet man inte så vet man inte... och ja efter näste onsdag vet jag INGENTING... kan hända precis vad som helst. tåget kanske kör över mig eller så kliver jag på de.. sånt vet man inte... ödet kan man tro på de.. i så fall behöver man inte bry sig för då blir de ändå som de blir... eller???




vad har jag mer att berätta för alla mina läsare :P ;)


jag har faktiskt inte så mycket att lägga till just nu.. vi får väl se vad tåget kommer med :P

Kommentarer
Postat av: Nicole

Pussa på dig med!!

Fredag och lördag natten lång ;)

Och häst.. haha jaaa... du ska nog lyckas rida :P vi får utforska vägar på måndag!! ;)

2009-01-29 @ 00:19:11
URL: http://spader3ss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0