störst bäst och vackrast :)

japp... de kommer jag ju alltid att vara :)


ha a du är så söt :P


ja ibland behöver man rensa luften och huvudet och de passar ju bra att göra de samtidigt :) hehe smart va :P

tack för att du finns.. du betyder verkligen jätte mycket för mig.. du lyssnar tar in och bara tycker om mig ändå..sen pratar du tilbaka och de är helt uderbart :) även fast att de är jobbigt ibland så känns de sjukt bra att bara lyssna!! och jag kanske inte säger så mycket men jag lyssnar verklien och jag vill att du pratar!!
jag älskar dig!!!



gå hand i hand på stranden!!

nu känns allt såå sjukt bra igen :) ingenting kan ju gå fel jag klarar ju allt de vet jag ju :) ingenting är omöjligt de tar bara lite längre tid och jag har all tid i världen! ingening behöver gå fort de behöver verkligen inte de.. de får ta den tid de tar för i slutet kommer de vara värt alla dom extra timmarna :)


mysa till en film kan vara så sjukt mysigt!!!  de är nästan så en film och en kram kan vara så mycket er värt än andra saker här i världen :) en kram kan säga så mycket olika saker. vill verkligen ha en kram nu!! så jag släpper de där med kramar nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0