byta blogg...

ja jag kommer nog att byta blogg adress... pga av olika anledingar :( mina vänner som följer den kommer dock att få veta den länkar på msn eller annat ställe :)


kom nyss hem. faan va jag har ont i halsen!!! rösten finns inte kvar längre!!!


hade oxå ett väldigt väldigt givande samtal idag!! och de kändes så bra!! någon som hade lite svar på alla frågor!!
TACK!! jag vet att jag kommer ha de jobbig nu.. men jag har min vänner och dom finns där för mig!! dom kommer lyssna när jag behöver prata.. dom kommer krama mig när jag behöver en kram..!!!

men de är aldrig lätt att mista en vän som stått en nära.. de lämnar ett tomrum! men tiden läker alla sår!!!


jag och miranda


tanke idag.... **orden du träffade mig bara för att ha sex.**. hm... jo visst... men du kan inte säga till dina kompisar att du fick mig i säng eller på rygg... för... de va jag som fick dig i säng.. de va ju trots allt min säng... och vad jag minns så va de du som låg på rygg!!! de va du som böna och bad!!! de va du som sa till mig att ::** du är the one**::men men. slut funderat... hoppas allt går bra för dig nu!! och att du kanke läser de här..!!


nu ska jag sova.. kl är faan fyra på natten...och jag ska upp om några timmar,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0