charmig låt :P

tycker ju det är ganska kul när folk skickar låtar :P





















Tror du att jag sitter här, ensam och förgråten
Du lovar allting jag begär, om du blir förlåten 
(Skyll dig själv) 
Du som hade chansen 
(Skyll dig själv) 
Nu viftar jag på svansen 
Kroppen ropar 
 
Lev livet varje minut 
Lev livet till det tar slut 
Jag ska samla stunder, nya under 
Älska och andas, alla sekunder 
Lev livet nätter och da'r 
Lev livet, livet jag har 
Låt det hända, åh, låt det komma 
Aah, jag vill, jag vill, jag vill 
 
Alla vackra sms vill jag bara slänga 
Dina nummer din adress, ha, de ska jag förtränga 
(Skyll dig själv) 
Lek med dina minnen 
(Skyll dig själv) 
Nu svävar mina sinnen 
Kroppen ropar 
 
Lev livet varje minut 
Lev livet till det tar slut 
Jag ska samla stunder, nya under 
Älska och andas, alla sekunder 
Lev livet nätter och da'r 
Lev livet, livet jag har 
Låt det hända, åh, låt det komma 
Aah, jag vill, jag vill, jag vill 
 
Jag vill lyfta och landa 
Jag vill leka med andra 
Åh det kittlar i mig, åh det viskar i mig, åh det ropar i mig 
 
Lev livet varje minut 
Lev livet till det tar slut 
Jag ska samla stunder, nya under 
Älska och andas, alla sekunder 
Lev livet nätter och da'r 
Lev livet, livet jag har 
Låt det hända, åh, låt det komma 
Aah, jag vill, jag vill, jag vill 
 
Kroppen ropar, ropar, ropar på mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0