dagen slutade bra :)

dagen började aldeless för tidigt..
runt halv sex vaknade jag.. jag måste sova mera om jag ska orka leva.
sen gick dagen bara utför.. bara massa skit hela tiden..
de gick då ut över fel person
FÖRLÅT
iaf.. så är de löst nu och jag inser verkligen att jag ska vara rädd om de jag vill ha i mitt liv



du är helt underbar!
jag fattar inte att de som händer verkligen händer..
även fast du är en självsäker liten kaxig sak som tror att du är störst bäst och vackrast.. så är de jag som är de :P
jag gillar iaf de :P
jag gillar dig!!
jag tror till och med att jag gillar att du verkligen kan sätta ord på allt...och få mig tyst..
att du ställer mig mot väggen...
jag tror faktiskt att jag gillar de oxå!! på något konsigt sätt :)
tack för allt iaf <3






<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0