de snurrar i mitt huvud....

jag vet faan inte vad jag heter snart.....


broder..






**DU**.. tack för att du finns och lyssanr och förstår.. eller försöker iaf... de är mer än vad jag gör!!

jag vet varken in ut upp ner bak eller fram... såå jävla tank spridd.. så får man inte höra något vettigt... ett svar på 2000 frågor.. de är typ de jag behöver...men de får man inte när man heter maria... jag börjar tro på att de är mig de är fel på.. att de är omöjligt att leva med mig!! att jag verkligen är hemsk.. så säger folk till mig att jag har TUR i livet.. vart den turen är undrar jag verkligen.. okej jag lever.. men är de så mycket mer än de egentligen?





jag är på riktigt på väg att göra något jävligt dumt!!!!!!!!

kommer jag ångra de???

kommer de vara värt de???

kommer de bli bättre???

kommer de bli sämre???





åker iaf upp typ i veckan.. eller nästa.. och tömmer de sista i lägenheten.. sen vet jag faan inte vart jag ska åka... jag ska iaf sälja allt jag äger...!! utom min svarta väska.. som är mitt hem.. och sakerna jag har i den ska jag behålla... sen ska jag inte äga nå mer.. less på livet nu..!! nä.. nu ska jag ta och ta reda på vart jag kan sova i natt.. de här blir jag inte klokare på!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0