de snurrar.. och....

jag gillar de!!!



jag har kännt efter idag...
och de va inte så jobbigt som jag trodde de skulle vara
de va ganska skonsamt :)
jag gillade de som fanns att se :)
vilket betyder att jag har lämnat vissa saker bakom mig..
och på så vis nu har gått vidare :)


vissa saker kanske kommer ta mer tid än andra!!
men jag vet att jag kommer att släppa dig innanför mina murar!!
du är redan en bra bit på väg.. de vet du.. vissa saker sitter bara långt inne



sitter iaf i soffan nu och saknar dig...
vill ha tillbaka igår...
vill att du ska hålla om mig och inte vilja släppa...
och nästa gång tänker jag inte gå...
nästa gång.. som jag hoppas blir nu...
kommer jag stanna kvar i din famn!!

nu ska jag sluta ögonen för denna dag..
blir upp tidigt i morgon...
en lång resa..
sen väl hemma igen...
hoppas jag på att få somna i din famn!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0