du fattar inte att du är underbar..

måste jag säga mer???


du vet redan att jag inte kan kolla på dig utan att le :)
våra promenader är lika underbara dom :)
du får mig att må bra :)



det är så svårt att säga hej då...
för jag vet aldrig när nästa gång blir..
vill inte lämna din famn..!!





idag.. kl är mycket... ska mitt nya liv börja...
känns mycket annorlunda måste jag säga...
inte ett skit... men jag ska ändra vissa saker...
jag ska tex fortsätta gå varje dag.. förhoppningsvis med sällskap :)
jag ska söka lägenhet... vart vet jag inte riktigt än...
som sagt allvaret börjar om några timmar!!



på onsdag åker jag iaf tillbaka till min äskling..
en hel vecka utan dig... att jag ens lever
blir krogen och dans hela natten :)



nu ska jag nog sova ett tag...




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0