Gå aldrig till sängs med en kvinna vars problem är större än dina egna.

jag har träffat mycket folk som verkligen betyder massa och ger mig något här i livet....en del finns kvar en del finns de inte... men alla har haft eller har en plats hos mig..och även fast man mister en sån person så är de dom som lämnat sina spår och format mig till den jag i dag är!!! och jag vill verkligen tacka alla dom som gjort de för idag är jag en bra bit på vägen mot den jag vill vara!! jag vet om mina egna fel och brister men som sagt jag har min omgivnig att tacka för de och försöka jobba med dom dåliga sidorna.. och idag är jag som sagt en bra bit på vägen.. även fast vägen aldrig kommer att ta slut så kan jag vandra framåt på den....




de känns riktigt bra i mitt liv just nu :)
de känns bra hela känslan säger det är så här de ska vara :)  med andra ord är maria ganska nöjd med allt som har hänt den senaste tiden och så som de har blivit... jag ångrar ingenting av de jag gjort!! allt de har stärkt mig som person ((så snart är jag starkast i världen)) hehe




** kärlek och hat är så långt ifrån varann men ändå sååå sjukt nära varann!! **

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0