han har ett sätt!!!

**spendera mina pengar om och om igen**

**jag ångrar ingenting**

**vissa har jag älskat, en del har älskat mig**

**alla tveksamma beslut**

**jag är ledsen om jag skadat eller sårat någon som jag brytt mig om ,.förlåt mig då**

**jag har förskökt med unga pojkar och jag har roat mig med äldre män.. och jag har funderat på kvinnor ibland men där saknas de en del**

**så mycke kärlek jag bara orkar**

**de är så hårt så svårt att komma hem igen**

**sover hellre ensam än med dig**

**du ringer bara mig när du är full**

**du kan få mig när du vill.. även fast jag har någon annan**

**misstag kommer och går**

**så som jag känner,,.. kan jag dö för dig**

**spelet är svårt när de inte finns några regler**

**när jag är ensam kommer ångesten**

**varför lever jag**

**ingen vet de innersta.. inte ens dom närmaste*'

**se mig som jag är**

**de går till en viss gräns...och nu har de tagit slut**

**tårar blir till is**

**du kan inte vänta så fort vägen blivit brant**

**de svider att inte kunna prata som vi gjorde förut**

**jag behöver veta**

**där vi står är isen svag**

**du håller hårt i mina händer.. men släpper du så faller jag**

**precis lika vilsna som jag**

**sättet du ser mig**

**skin skin som den sol du är**

**du vet de bara är så för de bara blev så**

**försöker förklara. försöker berätta**

**tack för att du håller i mig när jag ostadigt står**

**över taggtråden såg jag min livskamrat**

**skulle jag få se dig igen**

**jag ska aldrig förlåta**

**vi skulle få leva här**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0