ingen motivation...

ja jag ska väl försöka få ihop någoting här idag iaf... motivationen till att ens leva idag är som bortblåst... men den kommer kanske tillbaka.. man får hoppas...

efter lite funderingar kanske de blir bättre...

iaf... helgen har vart sjukt rolig.. och jobbig... jag är sliten.. skulle behöva en sån enkel sak som en kram så tror jag de blir bättre....
vi va iaf på MH med willian i söndags morse... låååångt att gå. men men vem är inte hulken liksom??? hehe jag va då fotograf.. men de blev inga bra bilder...! sen va vi på ikea... jag har ont i fötterna idag!!


jag har pratat med min lilla flicka i helgen oxå!!! ((( inte min längre.. men de låter inge bra utan min innan)))
de har vart skönt att prata med dig!! och jag hoppas verkligen att vi kommer träffas igen.!

jag har lite funderingar... jag ska göra två saker som kostar pengar... båda på heavenly ink... men jag vet inte om jag ska vänta eller bara göra.. det finns en anlednig att spara pengar.... men jag får inge svar på de riktigt... men vi får väl se vad som händer.. hehe



uppdaterar bättre sen :P nu ska jag kolla jobb och lägenhet... här kan jag inte vara kvar.. och norrland låter tveksamt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0