jag fattar inte vad jag gör för fel....

jag har inte gjort ett jävla skit... inte någonting för att du ska vara så här mot mig...!!!
ska dricka i morgon igen!! dränka mina sorger.. de funkar har jag hört...

ska fira min minsta bror i morgon innan krogen!!

linus :)

har bråkat hela dagen med tankarna.. hallå..i grund och botten...mitt beslut.. men man kan ju prata om de?? tycker jag men ja jag vet att du inte kommer prata med mig nå mer... så vad spelar de för roll?? inte direkt så att du skulle märka någonting...

en sann vän delar sorgen och fördubblar glädjen!!!!

nog om de!!! vill inte tänka just nu.. ska snart lägga mig i ett bad... hoppas på att kroppen bestämmer sig för att de är varmt ELLER kallt.. less på att kallsvettas nu... men de blir kanske så när man inte får behålla någon jävla mat... :( 




jag ska rida på fredag :) stor kille... haha se om jag orkar rida ihop honom eller om han blir stor och lång bara :P
har j inte direkt orken i kroppen för tillfället. och inte lär de bli bättre efter onsdag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0