jag ska berätta för dig...



du och jag kommer finna varann en dag...två som tror på kärlek.. kan väl inte bli något annat än bra???



har inte gjort så mycket alls idag... planerat för resan *hem* igen..handlat lite jag behöver... ska ner och fixa en del nu snart... ett utryck jag lärt mig funkar bra.. nu snart.. haha helt sjukt för de betyder ingenting.. ingen vet när de kommer ske... hehe


längar hem....de kommer alltid vara mitt hem...och jag tror inte att de är de som varit.. jag tror att de kan bli bättre denna gång!! jag tror på mig jag tror att jag kommer fixa allt den här gången.. och jag vet att de finns någon som kan hjälpa mig upp när jag snubblar..!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0