krogen igår :P

ja dagen igår... farmor va och hälsade på :) alltid trevligt :) åt tårta osv :) gott gott... :) min lilla flicka ringde oxå.. och under typ ordet hej han jag slå foten i bordet.. ajjj ajjj!!! sen snubbla på en stol.. haha duktgt maria :P


åkte sen in och mötte nicole :P hehe :P pratade även då en sväng med min lilla flicka :) ((du får ta att du heter så ))...
hem till henne iaf.. drack... aninngens för mycket.. ha a åt god mat... skrattade..


innan vi gick iväg så kissade vi hunden.... halt ute... nicole sätter sig på rumpan... jag.. redan träningsvärk.... hehe skrattar så jag får kramp :P in med huden iaf.. gick ner till tunnelbanan..i lagom takt för vingliga ben :) skrattade ännu mer... kommer iaf fram till vakterna... var på han säger he.. känner igen er... nicole.... aj då de va illa... han haha de är bara dom snygga jag känner igen... så kom vi in gratis oxå.. hehe..


förra gången vi gick in så
sa han... oj snabba att ge fram legitimationen.. om jag frågar om era nummer får jag dom lika snabbt..
vi.. hehe näää...

dock min rumpa :P

iaf.. jag som sett GULA ubåtar sen vi klev på tunnelbanan... sliter av mig kläderna och springer in på toa...tjejer är sega på toan om ni inte visste de.. står och väntar så hör jag HEEEEJJJ de va inte igår... du va typ den sista man trodde man skulle stöta på.. haha elin och natta... vi gick i samma klass på högstadiet... jätte trevligt.... iaf.. en toa lev ledig och jag sprang in ochkissade... sen.. beställde en cider av bögen i baren... hehe han är ju söt... så han måste vara bög :P


jag är PÅ HUGGET :p

drack nästan upp hela sen va de dans för hela slanten... :)

va mest drägg ute... som tog tag i en... bra att jag kan se riktigt elak ut.. och vara de oxå... iaf... va på toa en gång till... sen en drink.. av bögen igen :P hehe.. dansade ännu mer... drack massa vatten... sen spårade de... bara massa jobbiga människor.. så vi tackade för oss och gick till donken :P trevligt trevligt... där fanns då dom trevliga killarna.. hehe pratade med dom i kön.. sen drog dom.. så vi va nog inte så intressanta... hehe åt iaf upp sen tog vi tunnelbanan hem...



flera bilder i morgon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0