mår skit....

fy faan... va dålig jag är... jag vet att jag inte ska vara ute på kvällarna//nätterna.. jo jag vet.. men de va länge sen jag blev dålig av de...



så... vad gör maria på kvällarna i berga...när hon är sjuk på morgonen :P haha den som lever kanske får veta :P


jag har fått höra ganska många roliga saker... av olika personer...


person 1 : jag skulle kunna tänka mig att ha sex med dig faktiskt..

person 2 : lilla gumman ;) du gör som du vill med mig ;) jag är mer än gärna mer än kompis mindre än pojkvän, helt ditt val nu flicka lilla ;)

du är snygg trevlig och självsäker varför inte?

person 3 : kom hem och kramas med mig jag behöver dig sötast!!

person 4 : jag älskar dig så :P

person 5 : för de andra så har du en underbar personlighet, tror inte att de är många som inte gillar den :P



trevligt trevligt :) nu ska jag ta och äta.. hehe japp... maria är hungrig.. de är dock bra :) sen ska jag packa om min bostad och resa vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0