mår skit!!!

har vart uppe typ hela natten.... spytt och mått jävligt illa... de är faan hemskt!!!

nu iaf på benen igen.. trött men de funkar.. hehe. inga trevliga besked tyvärr... men men... så är de när man heter maria.. det händer inga bra saker..!!

har vari i arnige och handlat lite.. en avslagen cola och godis... hoppas på att de får stanna där!!
jag skulle behöva den där braiga saken som att åka bil jätte fort gärna full med jätte hög musik... liksom blåsa ur huvudet...

hade ett jävligt bra samtal igår med en kompis... som tyckte jag kunde följa med upp till deras stuga ett tag och bara supa och stirra in i elden.. hehe sjävlklart så jag.. vaart ligger den... ja typ några mil från arvidsjaur... hmmmm... nja... känns inge bra att vara där i närheten!!!! får se hur jag gör.. skulle vara sjukt roligt.. och jag behöver ju inte lämna stugan.. haha!!

ska man tillbaka till vintern??? en vecka??

iaf.. de va typ nästa onsdag dom skulle åka.. två bilar.. med typ bara kul människor... hehe få se vad som händer.. haha maria ska kanske inte dricka en hel vecka... haha kan sluta så dåligt då :P

nu ska jag försöka ta reda på de lilla liv jag har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0