sååå glad idag :)

**En orsak till att jag inte dricker är att jag vill veta om när jag har roligt.**

**Det stora nöjet i livet är att göra det som folk säger att man inte kan göra. **

**På det förgångna ska du inte tänka och inte heller slösa tankar på framtiden - njut av nuet och de glädjeämnen som oväntat kommer och går. **

**När vägen når sitt slut - byt väg och du kommer vidare. **

**En kvinna vet att en man är förälskad i henne långt innan han själv anar det.**

**Det krävs en stark man för att möta en stark kvinna. **

**En karl kan aldrig lära sig att förstå sig på kvinnor, men han har ju i alla fall rätt kul medan han försöker.**

**En väns kärlek består alltid.**

**Kärlek och vänskap utesluter varandra**

**Vänskap övergår ofta i kärlek. Kärlek övergår aldrig i vänskap. **

**Det är de vänner som man kan ringa till klockan tre på natten som räknas.**

 älskar dig :) du är helt underbar :) vart har du varit hela mit liv :P faan va jag skrattade inatt :) de spelar ingen roll att du är på andra sidan :) de känns som att du är med,, med ett öga hela tiden :P och jag va hemma i tid för att INTE sova innan jag skulle upp!! men men jag lever.. och de är ju alltid bra :) och du har fått redovisning :P



vad händer annars då?? jo jag är ju en smart tjej..((tro de eller inte)) hehe men iaf.. jag är ju då sjukare än vanligt.. feber ingen röst.. ja osv.. alla vet vad jag snackar om ;) då ska man ta de lungt och ligga under täcket... hmm.. marias stora svaghet är att inse att hon ä sjuk och ligga under täcket... så jag gör inte de... vilket efter många sena nätter alldeless för många... har lett till att jag är riktigt dålig idag... vad tycker ni jag ska göra idag då??? inte de ta lungt iaf.. de har jag inte tid med.. haha


Det är en stor fördel att tidigt begå de misstag man kan lära något av.

Kommentarer
Postat av: Kiwa

Klockrent gullunge! ;)



Och du, Jag tog åt mig =P



För jag vet att det var till mig ;D Även fast du inte sagt det... För jag vet att det var viktigt att jag läste..



Och du, ;) ;) ;) glöm inte att allt är ditt fel =P

Och ditt hår är flott...

Du vet Flott! ;)

2009-03-14 @ 22:39:06
Postat av: LINDA

Bra påståenden! Håller med om det mesta där!

2009-03-15 @ 11:03:55
URL: http://lindafunde.blogg.se/
Postat av: Maria

Fy fjuttan va avis jag blir! Galet trött nu :P

2009-03-15 @ 12:45:45
URL: http://wedinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0