seriöst..

jag pratar aldrig klarspråk i min blogg...

men jag ska testa de idag :)




igår åkte jag och en person..
((höll inte länge med klar språk))
iaf.. vi åkte in till nicole...
efter de såg vi fredag den 13de
länge sen jag såg skräck.. haha


iaf... hem efter de..
senare på kvällen så gick jag faktist dit och sov där..
sov riktigt bra :)
tack för en underbar natt!!
<3



hemma nu iaf.. ätit lite
dricker varmt te.. faan va kallt de va ute :(
ska sätta mig och läsa lite nu sen ska jag vara barnvakt.
lägga mig i tid ikväll.. se om jag håller de eller om jag vill ta en promenad..
åka in till nicole i morgon bitti..sen på kvällen blir de krogen med massa trevligt folk :)
hoppas på att jag får ha min dans psrtner i fred ;) haha





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0