sliten!!!

jag är riktigt riktigt riktigt trött och sliten!!! men nöjd med livet :)



bion va iaf mys i går :)



vad är äkta kärlek?? någon som vet de??? är de när de pirrar i magen??? när man får en kram som värmer?? (( då är jag kär i många :P )) är de när man har ett leende på läpparna alldeless för länge???



jag har svaret... när jag tittar på dig precis du vet så!!!! då är de äkta :)


och äkta trötthet är precis vad jag känner nu :)



ett sms idag.. gud va tom jag känner mig utan dig!!! du är min andra hälft!! vad skulle jag göra utan dig??
antagligen samma sak jag gör nu när du inte är här med mig!!! men jag vet att du alltid finns där och alltid stöttar mig!! och du ska veta att jag kommer alltid finnas där för dig oxå!!!



nu ska jag sluta ögonen.. lär ju vara fullt ös här i morgon innan tuppen är uppe :) ska ta några alvedon oxå.. jävla feber... och ingen röst.. haha behöver jag alltså inte snacka så överdrivet mycker iaf :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

att beskriva ett minne är lätt att beskriva en känsla är lätt "du vet när det pirar i magen" men att beskriva den sen är så himla mycket svårare, du kan sällan beskriva en känsla med ord. klarar du det är jag väldigt imponerad

2009-03-13 @ 23:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0