What hurts the most..

what hurts the most......
Was being so close
And having so much to say
And watching you walk away
And never knowing
What could have been....



sitter här nu vid datan igen.. känner mig lite hängig idag.. vet inte varför... möjligtvis för den sena natten... men jag har sovit bra med sällskap i sängen inatt :) de är alltid mysigt även fast vi inte kramades så mycket...vi hann somna ganska fort :P

de är kanske lite jobbigt att veta att nu är de verkligen slut på de här.. nu ska allt bort... de är nog de som känns i kroppen idag... det är ändå mitt liv jag sak kasta iväg... men jag tror att de är det bästa.. eller nej jag tror inte de jag vet de :)


och för en gångs skull har jag personer i ryggen som tror på mig och stöttar mig.. de är inte ofta jag har haft de tyvärr.. men nu känns allt riktigt bra.. och jag hoppas att de blir lika bra som de känns just nu!!!



alla vet att vänner kommer och går under livet man får många och mister många...men dom som alltid kommer finnas där.. dom vet man när man hittat!! jag har hittat en sån vän och jag vet att vi hatar varann lika mycket som vi äskar varann.. och vi kommer alltid att finnas där för varann.. att ha en sån vän är det nog inte många som har....jag har svårt att tro de iaf!!



jag klippte alla band.. och jag gjorde de med många den dagen.. vissa bryr jag mig fortfarande om... vissa har haft sin tid i mitt iv och ska gå vidare.. vissa kanske kommer tillbaka.. vissa gör de inte..
men alla har betytt något för mig... men alla går vidare i livet och den här gången va de min tur...



God blessed the broken road.....That led me straight to you!!!

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej tjejen...

Jag hopppas verkligen att du har de bra..

Och att du hittar din plats i livet..

Man kan göra allt,vissa saker tar bara lite längre tid..

Så länge man tror på sig själv..

Emilia pratar lite om dig,och vi har kollat på dina bilder i din blogg..

Hon är sååå avis på dit långa hår,och att du har häst..haha

Sköt om dig tjejen och all lycka i livet till dig..

Vem vet vi kanske ses igen..Kramiz från ett snöigt och soligt norrland.. <3

2009-03-17 @ 12:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0