sega dagar...

idag har vart en så där dag.. man överlever....



men står i ett stort dilemma... har massa ångest över de...

det står mellan --- att dra så fort som möjligt.. och hoppas de är bättre när jag kommer tillbaka
eller--- stanna lösa de och sen dra... och JAG BEHÖVER SERIÖST HJÄLP MED DE VALET!!!!!



de va iaf en god middag idag med syskon och de man kan kalla min mamma.. iaf i mina ögon..!!


ja ja har inte mycket att dela med mig v just nu.. jag kör terapi men jätte hög musik i mina öron...




bröder och janki :)






Kommentarer
Postat av: Johannatastic

lugnt :P bra är det! hur var resandet? :P

2009-10-22 @ 23:49:34
URL: http://johannatastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0