sen kväll med tatoo

ja igår vart de ju sent.. jag vaknade ganske tidigt kl elva men jag somnade om.. vaknade halv två.. ångest för att jag hade sovit bort hela dagen + att jag me sprängande huvudvärk..somnade och sov till kl fem.. då klve jag upp..


som ni säkert ser är jag inte så jätte duktig¨på att skriva blogg. men jag är riktigt duktig på att prata med bilder.. iaf vi åkte till hudik och åt på donken med nattis och lindström. trevligt va de ett tag iag.. barn är ju ban.. eller killar är ju barn:P
på vägen hem så svängde vi förbi anna och janne. jag tappade mitt bankomat kort där sist jag va och hälsade på. nu är de tillbaka i mon ficka igen.


nu ska jag spela warcraft 3 med min underbara pojkvän. han åker ju till sthlm utan mig i natt.. han ska jobba. och tjäna pengar :) kommer ju sakna honom:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohh... jag kan låna honom :D

2008-06-30 @ 00:01:56
URL: http://spader3ss.blogg.se/
Postat av: Primrose

Du ser ut att ha det BRA ;-) Utom huvudvärken förståss !!! Så du har startat blogg , så här.

Vacker bild. själv knäpper jag bilder som en galning.

Hoppas du får en trevlig Helg. ;-) KRAMiz

2008-08-08 @ 20:12:32
Postat av: Maha

Tja! HaR velat berätta detta till dig, men ej kunnat nå dig på msn ... men du kan läsa inlägget "jag älskar dig mer än allt" som är skrivet den 30 agusti, men men hon blev tydligen sparkad i hagen så hela hennes skinn låg löst och blodet rann, de är inte säkra på om hon blev sparkad eller vad det var som exact hände, men de tror det , men nu mår hon jätte bra, de sydde det direkt de åkte till akuten & så och hon har börjat ridas nu igen, nästa fredag ska ja hoppa henne igen, så skönt att allt är bra igen ! Bröt totalt ihop när ja såg det , det kändes som slutet liksom... men men tur iaf :D

kramar

2008-09-23 @ 14:28:54
URL: http://mahass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0