lååångt

väldigt skönt bad :)

helt underbart att ligga i ett varmt bad och bara fundera... finns så mycket jag skulle vilja...

ska avslöja att skulle jag bli mång miljonär skulle jag satsa mina pengar på hästsporten.. inte konstigt kanske.. men på ett spec sett... jag skulle sponsra med hästar och pengar till tjejer som vill ut och tävla köpa in massa unghästar som ska tävlas och sedan sälja när dom klättrat i klasserna. för att jag skulle tjäna lite på de...

skulle vilja köpa typ Roo.. satsa på alla stackars elever som lena inte gör... jag skulle köpa in massa tävlingshästar så alla som vill kan tävla...varje helg om dom vill... både hästar och ponnysar... ha ca 200 hästar!!
de skule väl inte vara helt fel.. haha
självklart skulle jag själv tävla massvis oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0