nu har jag tittat på hoppning...

hehe jag gillar svt play. har suttit och kikat lite på häst hoppning nu nå-gra timmar :) vill tillbaka i sadeln.. faan va jag saknar de :( skulle oxå vilja träna och tävla igen. kanske inte höga klasser men lättare klasser i hoppning.. men skulle vilja testa på dressyr oxå.. haha ska komma från mig.. men faktiskt.. skulle vara kul.. har ju bara ställt upp en gång i dressyr... ett klubbmästerskap på roo... kom 5a.. med raptor.. hehe hon försökte hoppa staketet.. så mycket undrade hon vart hindrena va när de va tävling...haha :)


på eftermiddagen så va de ju hoppning och jag kom 2a med henne i 90/100cm. lite lågt tyckte hon som lekte runt banan och lyssnade minsta möjliga på mig.. blev slagen av en ponny.. de är fusk.. haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0