krogen i kväll då :)

ja de blir ju krogen i kväll :) dansa dansa dansa ) skit kul är de :) och på något vänster fick jag vara ifred igår :) iaf ganska mycket.. inte såna som va jobbiga iaf.. utan dom accepterade ett nej och gick!! dom hade två dasgolv :) de va ganska kul :) iaf när man hittar den musiken som är klockren :)

se vad de blir i kväll :)


annars då.. jag gör inte mycket alls. väntar mest på att nicole ska komma hem.. har funderat hela dagen på livet... känns så ovisst på något vis. vet inte vad jag ska tro hoppas tänka... förvirrad kan man ju säga...har vart lite borta idag känner jag.. inte riktigt lyssnat och tvekat har jag gjort hela dan... blir väl så när man bara inte gör någonting bara ligger i sängen och funderar!

är de smart kommer de bli så?? kommer de gå åt helvete?? kommer de bli de bästa som hänt mig??kommer jag våga?? kommer de bli bra?? kommer jag bli besviken?? ja de finns massor.. jag vill inte ens tänk tanken på att de går åt helvete!!!!!!!

vad fick mig att tveka?? de där jobbiga som de alltid blir tyst om??? skulle man behöva prata om de ist?? eller ska de bara vara tyst?? ja jag vet inte... jag vet verkligen inte.. men tystheten idag va nog de värsta... jag skulle inte kunna acceptera de... de bara är så!!! jag kan inte de!!! jag hatar tysa svar...!!!!


ja ja nu ska jag kolla lite bilder som jag kan lägga upp i bloggen senare idag :)



Kommentarer
Postat av: Mej

Uscha, de va inge vidare du. r<3

2009-01-31 @ 17:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0