tankar...

många tankar snurrar i mitt huvud nu...


Förvirrad..

Kan inte bestämma mig..
Vill inte bestämma mig..
Inte än..
Ge mig tid..
Snälla stanna kvar..
Vänta på mig..
Vänta på mig och mina tankar..
De snurrar runt..
Jag kan inte få ordning på dem..
Inte än..
Ge mig tid..
Jag kommer få ordning på dem..
Och när jag har fått ordning på dem..
Då kan jag ge dig ett svar..




***Om du någon gång känner för att gråta, ring mig.
Jag kanske inte får dig att skratta, men jag kan gråta med dig.
Om du någon vill rymma, ring mig.
Jag kanske inte kan stoppa dig, men jag kan rymma med dig.
Om du känner för att prata med någon, ring mig.
Jag är bra på att lyssna.
Om du tänker , så tänker jag inte stå där nere och ta emot dig.
Jag tänker ta din hand och säga, hoppar du, så hoppar jag.***



***Va skönt de va när man var liten.
Då skitsnack inte existerade,
kärlek var en puss på kinden,
och höjden av smärtan var när ens barbiedocka tappat benet.
När värsta gråten va när man ramlade och skrapade knät.
Största rädslan var för monstret under sängen***







haha ja jag stöter på dig...
men faan inte i dina öron :P
älskar dig!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0