bättringsvägen :)

japp.. nu har jag ätit antibiotika i flera dagar, och massvis med alvedon :)
nu är första dagen jag faktiskt har ätit något igen.. halsen va mycket bättre igår.. men inte magen.. mådde sjukt illa och fick bara ner typ bäbis tuggor.. tre st sen ville de upp :(


idag har jag druckigt en kopp te ätit en hel macka och druckigt ett glas multivitamin och lite blåbärssoppa :) underbart. hoppas jag bara blir bättre nu :)


ska spara lite energi nu.. snacka lite med älsklingen innan han ska in till stan och göra något.. minns inte vad.. men iaf.. han åker nog snart och jag kommer ha sjukt tråkigt i sängen idag ch hela kvällen.. så de kommer nog lite uppdatering eller mycket i eftermiddag :)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Nemen titta du bloggar :D haha

2009-11-25 @ 23:07:04
URL: http://boygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0