sova :)

nu ska jag försöka att sova.. bra va.. ganska bra tid tycker jag.. hoppas på att kunna somna bara ;)
jag och älsklingen har ju lyckats byta... tror de beror på sängen, han hade haft sin säng i typ 10 år... och nu har vi bytt till min för att hans va trasig fjädrarna gick igenom och rev mig på benen. iaf jag tror han har svårt med omställnigen med bytet... jag är ju van att byta säng ofta.. och nej inte på de sättet, utan jag har bott hos pojkvän,mamma,pappa,kompisar,stallet... osv under min uppväxt... så aldrig sovit in mig i en säng på de sättet :P


men men nu hoppas vi kunna få kika på lägenheten och kanske flytta in till stan.. underbart :)
ska oxå försöka fota lite mera.. har laddat batteriet till lilla kameran nu så den kan man ju altid ha med sig ;)



lite halv galen jag ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket fint hår du har! :) och sov så gott btw.

2009-11-17 @ 01:11:56
URL: http://aannaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0