nu kommer texten...

ja... mycket har hänt.... så jag jag kan ju vara ärlig...

just nu bor jag i ett rum som är 2*3 meter.. tillsammans men min barnbomskärlek.. ett rum som ligger i en lägenhet som hans föräldrar och syskon bor i...

har spenderat ca 4 månader här... har med andra ord vart hemlös senaste halvåret.. eller ärlighet va de.. sen i dec har jag flyttat runt bland kompisar...


jag är arbetslös.. vill starta eget.. ha ett försäjlings stall... vet precis allt som behöver vetas att klara av de... de som saknas är ett stall med ca 5 box.. mark.. och ett startkapital.. sen är det bara tuta och köra.. jag är ung.. har all tid i världen att fixa de.. och jag vet att de kan funka och växa ganska mycket... dock vill jag inte göra de helt själv... måse ha någon mer som är med och vågar chansa.. visst man kanse behöver ha ett jobb på sidan i början... innan de blir stort... hoppas på att kunna fixa allt de här de närmsta året... tror faktiskt på de!!!
mitt varmblod :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0