hur långt har vi kommit..

inte långt alls :( men vi ska vara inne innan kl åtta...de har han lovat... så.. ja i morgon. upp och fixa betygen.. och sen bara ligga i sängen hela dagen tror jag... ska iaf gå upp på gymnasiet och be om mina betg.. får lite halv ont i magen av att gå dit.. men men de går nog bra... jag klarar allt spec i morgon.. ska till unik oxå.. men jag tror jag tar de på fredag när lena är där.. så jag kan lämna in närvro raporten och så.. så får jag pengar en månad till därfrån..sen blir de studiemedel.. se om jag ska ta lån eller om jag klarar mig på bidraget... känns inte riktigt som om jag kommer göra de så mycket jag kommer vilja åka till min underbara.... kostar ju en del fram och tillbaka.. men jag tror helt klart de kommer vara värt de.. mamma ska ju flytta till en etta så vi kommer att slå ihjäl varann om jag ska vara hemma hela tiden... :) så jag får nog snällt pendla hit lite då och då :P iaf var femte vecka.. tror de va ungefär var femte vecka man ska träffas.. och de passar ju bra.. då har jag 5 veckor att vara vart jag vill.. och de är ju inte fel.. men då behöver jag nog lite mer pengar än vad bidraget ligger på... ja ja nu börjar de bli mycket så nu ska jag sluta :P får se om jag hiner blogga någonting i helgen eller om jag kommer vara upptagen med något annat :P



älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0