lyckad kväll igår...

jag hade riktigt kul igår.. vi va kvar till stängning... de brukar vi inte.. hehe..



jag blev till och med uppraggad av en tjej igår.. haha och i de läget stod jag och nicole och snackade med två killar. men hon tog med mig på en sväng på dansgolvet... hehe inge mer med de... hehe


jag fick ju världens diss.. haha...

annars va kvällen riktigt riktigt lyckad... men vi fick ju gå hem... i regnet.. men de va ganska skönt ändå.. hehe drack vodka och red bull...innan utgång... hehe sen behövde inte maria nå mer...


har åkt till upplands väsby idag och hämtat hund... och de räckte för idag.. nu är jag helt slut


även en bitch behöver vila :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0