kan ju offra en dag till :P

japp.. sitter på unik.. ska snart gå med spetsarna.. är väl kanske inte så jätte motiverad.. med de går nog bra :)
jag fick sova 4 timmar i natt.. de är sjukt att jag ändå känner mig ganska pigg.. vad kan detta bro på? :P


fick ett samtal kl 02.08 i natt.. jag ringde upp 02.28 hehe seg när jag är trött.. de va iaf roobin som sa att han hade hittat en film som han trodde jag skulle tycka om :) de va ju ganska trevligt :) handlade ju om något som jag tycker är intressant :) så är de ju kul när någon tänker på en så där bara för att :)




nästa helg blir det sthlm och krogen :) ska bli sjukt roligt :) vad skulle jag göra utan dig?? du tar all skit man spyr ut hela dagarna..men ändå tycker du om mig :P hehe dom som får en sån kompis hehe :)


nä nu måste jag springa iväg och hämta djuren... dom blir ju så glada :) sen ska jag försöka lura nicole till en rast.. hehe funkar nog inte men men måste ju skvallra :)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Nämen, vad du är söt!! =)

2009-01-22 @ 23:00:58
URL: http://spader3ss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0