jordgubbs smak :)

sitter här och funderar en hel del...
 fick ett samtal för ett tag sen...
ett samtal ja trodde jag hade saknat...
 jag är inte lika säker längre...
jag vet inte om jag saknat (((DET!!)))

jaja nu väntar iaf helgen och en hel del inplanerat....
tror det kan bli riktigt roligt.. men en del jobbigt...


på måndag börjar mitt nya liv iaf.. ska bli kul..
samtidigt som de kommer vara jobbigt att lämna vissa saker bakom sig..
men just nu känns de bra...
jag kommer ta med mig vissa in i mitt nya liv :)
mesta dels dom som jag funnit på senare tid....



sen finns de EN person som alltid kommer finnas där!!!
den personen som ringer på morgonen bara för att kolla så att jag lever :)
den personen som inte behöver säga något.. för jag vet ändå!!
jag älskar dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0