Life is a highway, I wanna ride it... All night long

At last I can see life has been patiently waiting for me


I sold what I could and packed what I couldn't


Stopped to fill up on my way out of town


I've loved like I should but lived like I shouldn't


I had to lose everything to find out


SAKNAD.. jag är saknad.. de känns dock bra..de kan jag inte neka.. men.. vad är saknad... om jag saknar en person... är de då personen jag saknar eller är de de som va när jag va med den personen?? jag vet inte riktigt... när jag säger gud vad jag saknar det... då är de inte de som de är nu.. de är de som va förut...


man brukar säga gammal kärlek rostar aldrig.. är de någon som vet de??? jag vet många som dock faller tillbaka.. men är de av tryggheten eller är de av kärlek??

what if our love never went away???

att se en människa sååå sårad och ledsen gör sååå jävla ont i mig!!


i wanna know the gril behind that pretty face.....






om man ser livet som en väg....


jag har nog dom senaste åren bara stått och stampat på samma ställe.. så jävla illa att de blivit ett hål... nu när jag har tagit mig ur den gropen finns de massa jobbiga saker som man kan snubbla på.. men jag tror att när man snubblat på samma stubbe flera gånger så lär man sig att lyfta på fötterna... och ärligt så är skrapsår i händerna och på knäna nägot man klara ganska bra.. de läker snabbt och de svider bara första dagarna... sen är man med och kan nästan springa tills man snubblar nästa gång!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0