rensat ut mitt liv....

japp..nu är det klart.. förådet iaf...

jag älskar mina armband.. har på båda men vart svårt att få med de.. haha.. de ska vara läder...




har iaf fått lite gjort idag.. de känns väldigt skönt att ha de gjort.... nu är de bara en sak kvar innan mitt nya liv verkligen kan ta över.... jag lovade att ringa dig efter... men jag vet inte om jag ska de längre...du vet att jag kommer göra de.. sen är de borta.. visst som tjej kan man må dåligt över de.. men jag vet att de är rätt att göra så... jag vet dock inte om jag ska ringa dig igen... du verkar ha bestämt dig för att inte gilla mig längre.. inte ens som vän.. vet inte om du läser min blogg längre. men du ska veta att jag fortfarande undrar hur de är med dig hur de går med allt... jag har inte hittat den knappen du snackade om... jag är inte sån.. jag tänker tanken någon gång då och då på hur de går för dig.!! varje gång någon säger trött... tänker jag (((eee trött))).. saknar att prata med dig.. du förstod mig verkligen utan att jag behövde prata klarspråk...men jag kommer inte ringa..





Kommentarer
Postat av: Anonym

de tycker jag visst att du ska ta och göra maria:)

2009-03-18 @ 08:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0