sitter och dricker...

japp nu sitter jag här igen med min kopp te men smak av apelsin.. näst sista påsen.. lite lagon trisst.. måste gå och fixa nytt...



hittade min dröm gård idag.. de va en hel by.. och mark på 200 hektar... 80 boxar.. sjöar och hav som man ägde stora skogshagar... jag kan fortsätta länge.. jag ska ha den gården en dag.. eller ja en sån gård iaf.. spara pengar och jobba som ett svin några år sen ta lån och köpa... de roliga är att en sån gård går kanske på 10-15 miljoner.. men de är ju grymma pengar du kan tjäna på de oxå.. tänk själv att hyra ut alla 7 stugor.. och kanske 40 boxar.. sen har man ju pengar så de räcker.. hellre en gård och leva så än en liten lägenhet inne i stan för samma summa.. nej tack till de.. haha


se om någon orkar läsa.. jag brukar ju bara prata med bilder.. men ibland så måste man ju skriva av sig lite oxå ;) eller vad säger ni en blogg är ju en blogg.. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0